Cruise 101: Zábava v Sea Royal Caribbean Entertainment Brand Confetti, nový obľúbený hotel a Melbourne vydáva všetky jedlo!

Brand Confetti, nový obľúbený hotel a Melbourne vydáva všetky jedlo!

Sme medzištátne v tomto týždňovom vydaní IG: Posledných pár dní sme strávili v Melbourne!

Domov austrálskej scény kaviarne, Trams a Aussie Guissions Football, Melbourne tiež hrá hostiteľa nového tvorivého firemného workshopu Naši Pals Emma Kate a Sonia sa bežia s názvom Brand Confetti.

Složené medzi učením niektorých úžasných nových zručností, ktoré sa majú zamestnávať na našom blogu, pani Romanka a ja sme jedli cestu cez najlepšie jedlo, ktoré sme mali v Melbourne – a máme fotografie (a tukové bunky), aby sme to ukázali!

Dúfame, že sa tešíte z tohto vydania IG. Teraz, ďalej do Mexika!

Jim a Christina XX

Melbourne, tu prídeme! Dostávame veci praskajúce s kávou v Lounge na letisku v Sydney. Vďaka našej nedávnej ceste späť do Európy sa nám podarilo získať náš častý stav letáka späť na zlato, čo znamená prístup k jednej z našich preferovaných častí letiska!

Nič ako úplne bezplatné občerstvenie a káva, aby ste sa dostali na najlepší štart!

Vždy som rád dostal sedadlo okna v lietadle. Pani Romanka bola osobou na uličke, kým nezistila, aké dobré je kreslo. Teraz to musíme striedať.

Na ceste dole do Melbourne mám okno a výhľady na zasnežené hory sú krásne. Stále veľa prášku na vrchole.

Ste osoba uličky alebo okna? Možno vám náš diskusný príspevok pomôže rozhodnúť sa!

Je úžasné byť späť v Melbourne – aj keď momentálne mrzne … Blimey, Sydney ma zložila, však?

Sme v meste z niekoľkých dôvodov, ale tento víkend je všetko o našich kamarátoch Sonia a Emma Kate. Prevádzkujú svoju druhú workshop konfety značky-osobný sprievodca, ako zvýšiť objem kreatívnych prvkov pre vašu firmu.

Trochu o Emme Kate a Sonia: Obe dámy prevádzkujú svoje vlastné podniky, ktoré sa intenzívne zapájajú do tvorivého priestoru.

Emma Kate z Emmy Kate Co sláva šikovne spojila svoju lásku k rozprávaniu príbehov, cestovania, životného štýlu a kancelárskych potrieb, aby vytvorila najúžasnejšie a najúžasnejšie nápisy, ktoré ste už pravdepodobne videli. Pozrite sa na jej veľkolepú prácu tu.

Sonia je online powerhouse a prevádzkuje nielen jej fantasticky úspešný blog o móde a životnom štýle Sonia Styling, ale aj jej komunikačná spoločnosť Scribe + Social.

Tieto krásne dámy majú tvrdo verné sledovanie a vytvorili fascinujúcu kultúru kreativity, zdieľania znalostí a spoločnosti. Je to úžasný recept na úspech.

Pani Romany smeruje priamo z lietadla do workshopu značky Konfety, ktorá je v štúdiu v Elsternwick na juhozápade mesta.

Je to ohromujúci umelecký priestor, ktorý je ideálny na zapálenie tejto kreatívnej iskry, ktorá žije v nás všetkých. Emma Kate a Sonia sa tak dobre vybrali – a konfety vedúce k majstrovskej triede sú tak veľmi na značke!

Medzitým som zamieril do mesta, aby som sa prihlásil do nášho hotela – a obedoval som. A hovorím o multitaskingu, zvládol som oboje!

Zostávame v tom, čo si myslím, že je o najlepšom mieste, kde môžete zostať v Melbourne, ak sa tešíte, že sa cítite, akoby ste boli doma, keď ste preč.

Hotel Adina Apartments Melbourne je krásny a úžasne umiestnený v CBD. Keď sme zostali v servisných apartmánoch predtým na celom svete, mali sme predstavu o tom, čo očakávať, a tento hotel Adina určite zasiahne známku -.

Získate toľko priestoru za to, čo tu platíte, a navyše je tu luxus mať plnú kuchyňu, práčovňu a samostatnú spálňu, rovnako ako mať svoj vlastný byt.

Rozdiel je, že nemusíte variť, ak nechcete. Nechcem, takže som si kúpil miesto izbovej služby od Connected Bar Queen Street Rescue na prízemí. Tento pikantný kurací hamburger ma skutočne vyrieši!

V nasledujúcich týždňoch sledujte tento priestor na úplnú recenziu Adina Apartments Hotel Melbourne.

Nie je to môj kurací hamburger, ale obed v workshope Brand Confetti stále vyzerá celkom dobre, však? Platene sú skutočne našou vecou – naznačujem, že si tu pozriem najnovšiu tvorbu pani Romany! A čokolády milujúceho kokosového kokosu Zeme, ktoré vidíte, sú skutočne veľmi chutné.

Po mojom obede, trochu zdriemnutí, miesta práce a jazdy Uber, som dohnal mužov na workshope Brand Confetti práve včas na potešenú hodinu a večeru. Aké šťastie!

Na večeru sme sa v Richmonde v Richmonde vkĺzli do mäsa a červeného vinárskeho baru. Tento chladný štýl konverzie úložného zariadenia je tak veľmi Melbourne. Teším sa aj na nejakú akciu na mäsovú guľu!

Nie som sklamaný. Meatballs pri mäsovej guľke a červenej vinárskej tyči sú vynikajúce. Pani Romance odišla za trochu zdravšiu kombináciu mäsových guličiek a zeleniny, zatiaľ čo ja som si vybral krémovú polentu, ktorá je oveľa lepšou voľbou.

Ale nejde o to, kto má pravdu, je to o tom, čo vám vyhovuje, nie je to tak. Mimochodom, krémová polenta je určite lepšia.

Dnes ráno sme späť v štúdiu v Elsterwicku na 2. deň workshopu značky Konfety.

Dnes sa učíme, ako odovzdaťList od Emmy Kate, ktorý je fascinujúci. Vyzerá to tak ľahko, keď to naozaj nie je. Skúmame však náš vlastný štýl a získame od nej nejaké návrhy, ktoré nám pomáhajú vytvárať nápisy, ktoré vyjadruje oveľa viac ako len náš rukopis.

Potom dostaneme nejaké návrhy na štýl a fotografovanie od Sonie a Emmy Kate, ktorá bude taká dôležitá, aby pomohla s našou produktovou fotografiou. Som si istý, že v našich budúcich príspevkoch uvidíte rozdiel.

Pani Romany tiež využíva rekvizity v štúdiu v spoločnosti Brand Confetti, aby urobila tento úžasný GIF. Mám pocit, že na chvíľu nájde tie kúsky konfiet vo vlasoch a oblečení!

Workshop značky Konfety skončil a je čas na brunch. Emma Kate nás nasmerovala (my sami a Sonia) na miesto, ktoré miluje v Prahrane (ktoré sa vyslovuje ako „kočíka“ s „n“, ktoré mi hovoria) zvané Middletown.

Táto ohromujúca kaviareň má veľmi kráľovský pocit, ktorý je vhodný, pretože je navrhnutý ako óda pre Kate Middleton, teda názov.

Odhliadnuc od dekor, jedlo je tu najvyššie. Sonia túži po dni kuracieho hamburgera (nevedomky, moja miestna služba ju prakticky poslala cez okraj), takže ju teraz dostáva. Vyzerá to úžasne.

Pani Romany odišla na čierne oblátky, o ktorých vám poviem oveľa viac za minútu a mám šťavnaté hovädzie hrudné a 64-stupňové vajíčko, čo je vynikajúce.

Avšak! Najúžasnejšia časť jedla je na vrchole tejto fotografie. To, čo vidíte, je misa haloumi čipov. To je pravda, ľudia. Halloumi Chips.

Malo by tam byť prakticky kilogram Halloumi, potiahnutý chrumkavým melasom granátového jablka a pokvapkaný mätovým jogurtom. Un. Verte. Schopný. a iba 9 dolárov.

Takže čierne oblátky pani Romance. Vyzerajú úžasne, však? Aby ste to povedali z ponuky, dostanete „drevené uhlie so zmrzlinou mascarpone, javorový sirup, lieskové orech, krehký, komprimovaný rockový melón a textúry jahôd.“

Hovorí, že sú vynikajúce a my za to musíme vziať jej slovo; Neexistuje žiadna šanca, že zdieľa!

Keď sme sa dostali na dnešnú dnešnú dobu, sme s našimi veľkolepými kamarátmi Carly (od Smaggle.com a tiež Crochet Coach) a jej mužom Benom.

Sme v meste a pripravujeme sa na to, aby sa dútali margarity a mysleli dobré hamburgery v Brooklynskej skladbe Melbourne CBD.

V skutočnosti nevenujem žiadnu pozornosť nikomu inému hamburgerom (som si istý, že sú skvelé), pretože sa chystám čeliť svojmu rozpadnutiu môjho fuggedDabuDit! Burger – je to ten s injekčnou striekačkou chilli omáčky, ktorá sa z nej vylepšila.

K chilli omáčke, ktorej spektrum ide mierne, stredné, horúce a fuhgeddabudit! Samozrejme mám najhorúcejšie!

Mimochodom, ak chcete vedieť oveľa viac o Carly a Benovi, čo by ste mali, pretože sú úžasné, pozrite sa, čo musia povedať v našom, čo znamená romantika? Séria tu.

Dnes ráno smerujeme cez mesto, aby sme sa pozreli na našich kamarátov Julie a Jamesa a ich ohromujúceho mladého chlapca Mo v Brunswicku.

Milujeme dostať električku, keď sme v Melbourne. Pravdepodobne je to len novinka a prípadne by sme to nepovažovali za toľko zábavy, keby sme to museli robiť stále, alebo možno je to trochu ako chytiť trajekt, keď ste v Sydney. Nezdá sa, že by záležalo na tom, ako to zvyčajne musíte urobiť, je to stále krásny spôsob, ako sa obísť.

Julia a James nás priviedli do jednej z ich preferovaných kaviarní, ktoré sa tu nazývajú East Elevation, kde pestujú veľa produktov, ktoré slúžia v záhrade zozadu.

East Elevation tiež vytvára svoje vlastné čokolády na mieste, takže horúca choc tu má zomrieť.

Jules a James sa prepracovali mnohými menu tu vo East Elevation, takže sme od nich vzali pomoc. Som veľmi spokojný s stavom vecí na mojom tanieri, rovnako ako pani Romanka.

Obaja sme si kúpili v ponuke Specials – ja s vaječnými benediktmi na jednej z najchutnejších slaninových a zemiakových rostis, aké som kedy mal, a pani R s karfiolom, quinoa a ricotta fritters pytliacky vajcia a mrkva, kapusty a kohlrabi slaw ! Yum.

Je to prakticky čas rozlúčiť sa s Melbourne na túto cestu, ale predtým, ako pôjdeme, vyťažíme tu maximum z kaviarne. Hneď po ceste z nášho hotela je skutočne skrytým pokladom.

Michelangelo je veľmi talianska kaviareň, ktorú mi ukázal kolega hosť Adiny. Vyzerá to, že sme späť v Puglii, keď popíjame kávu a hovoríme o ideálnych malých kotúčoch, ktoré majú v ponuke: prosciutto alebo Mortadella … ktoré sa majú dostať?

Nie je to dlho predtým, ako sme späť vo vzduchu a znova doma. Milujeme chodiť do Melbourne, ale Sydney vždy vyzerá tak dobre, keď letíte späť k nej.

Pláž, ktorú tam môžete vidieť mimochodom, je Coogee – to je ostrov Wedding Cake Island hneď pri pobreží.

Myslím, že pani Romanka je šťastná, že je späť v Sydney. Ako som už povedal, radi by sme boli v Melbourne, ale snažiť sa dostať Sydneysider z prístavu príliš dlho je ako oddelenie vaječných bielkov; Nie je to žĺtok. #Dadjokeoftheyear.

Mal by som pripustiť, ako vodaŠumivé dnes ráno vidím, prečo pani Romanka vždy miluje vracanie domov.